Zasady sanitarne związane z COVID-19
Warunki epidemiologiczne
Bezpieczeństwo Państwa jest dla nas najwyższą wartością. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wprowadziliśmy więc dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą cieszyć się Państwu bezpiecznym i spokojnym pobytem u nas. Zapraszamy do zapoznania się z naszym przewodnikiem.
Recepcja
▪ Wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę Recepcji.
▪ Czas obsługi Gości ograniczyliśmy do minimum, zachowując przy tym kompleksową obsługę Klienta.
▪ Zapewniamy nieograniczony dostęp do środków dezynfekujących dla Gości w holu recepcyjnym.
▪ Zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed rozpoczęciem procesu meldunku.
▪ Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez pracowników.
▪ Podczas meldunku informujemy Gości o obowiązujących procedurach bezpieczeństwa w obiekcie oraz prosimy o podpisanie oświadczenia o przyjęciu ich do wiadomości i stosowaniu się do wytycznych.
▪ Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
▪ Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych, terminale dezynfekujemy po każdym użyciu.
▪ Na bieżąco dezynfekujemy karty do pokoi.
▪ Zapewniamy osobną komunikację dla Gości wchodzących i wychodzących.
▪ Codzienne dezynfekujemy i wietrzymy całą przestrzeń Recepcji.
Pokoje
▪ Dezynfekujemy każdy pokój hotelowy po wyjeździe Gości.
▪ Wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut.
▪ Każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, klamki, włączniki, telefon, pilot do telewizora są dezynfekowane przez naszych pracowników specjalnymi środkami odkażającymi.
▪ Pokoje w trakcie pobytu sprzątamy wyłącznie na Państwa życzenie.
▪ Pracownicy sprzątający pokój są wyposażeni w rękawice jednorazowe, które są utylizowane po zakończeniu sprzątania danego pokoju.
Restauracja
▪ Przy Recepcji przygotowane jest stanowisko do dezynfekcji rąk.
▪ Aby czuli się Państwo komfortowo, została wydzielona strefa do odbioru dań.
Pomieszczenia ogólnodostępne
▪ W miejscach ogólnodostępnych, w tym w Recepcji, przed restauracją i przed windą udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym.
▪ Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne regularnie wietrzymy oraz dezynfekujemy.
▪ W toaletach ogólnodostępnych umieściliśmy dozowniki z płynem dezynfekującym oraz mydła bakteriobójcze.
▪ W każdej toalecie oraz przy każdym dozowniku umieściliśmy instrukcję mycia rąk.
▪ Ze szczególną dokładnością dezynfekujemy windę oraz toalety, poręcze na klatkach schodowych w częściach wspólnych.
Pracownicy
▪ Wszyscy pracownicy bezwzględnie przestrzegają zasad pracy. Każdy pracownik regularnie dezynfekuje swoje narzędzia pracy oraz dba o higienę i czystość rąk.
▪ Zapewniliśmy precyzyjne szkolenia dla pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. Prowadzimy kampanię informacyjną dla personelu dotyczącą zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
▪ Zapewniamy nieograniczony dostęp do płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników w przestrzeniach dostępnych dla pracowników.
▪ Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych dla pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
▪ Zadbaliśmy o bezpieczne stanowiska pracy, zachowując 2 metry odstępu w przestrzeniach, w których jest taka możliwość.